Bankwerkerij 89

1021 NT Amsterdam

020-6360367

Bij spoed toets 1

Klachten of tips

Bent u niet tevreden? Praat er eerst met ons over

Als huisartsenpraktijk willen wij ons werk graag zo professioneel mogelijk uitvoeren en vinden wij het belangrijk dat u ons vertrouwt. Natuurlijk kan het voorkomen dat u geen goed gevoel heeft over het contact met onze praktijk. Zo vindt u bijvoorbeeld dat u niet serieus bent genomen of heeft u de praktijk niet goed kunnen bereiken. Wij willen dat dan graag zo snel mogelijk weten, zodat wij dit met u kunnen bespreken en wij ervan kunnen leren. Als u het bij ons meldt, dan proberen wij samen uw probleem of klacht op te lossen.

U kunt uw klacht of opmerking indienen door zich rechtstreeks tot een van onze medewerkers te wenden of door gebruik te maken van ons online Klachtenformulier. U mag ook een formulier voor uw klacht ophalen bij de assistente. Eén van onze medewerkers neemt uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling.

Engels/English

In our general practice we think it is important that you feel heard and understood. We will always work with you to come to the best option of what is necessary in your situation.

Of course it is possible that you are not satisfied about the contact with our practice.For example, you feel that you have not been taken seriously or that you have not been able to reach the practice properly.We would like to hear from you if you are not satisfied,  or if you think something could be improved, please let us know.

You reach us in the following way:

  • By using our online Complaint Form above.
  • Make a (double) appointment with the GP to talk about your dissatisfaction, this can also be done by telephone.
  • Would you rather calmly write down what you are not satisfied with? Then you can send an email through your portal.
  •  You may also collect a form for your complaint from the assistant. The GPs will then contact you to discuss it.

If you get in touch with us, we will try to solve your problem or complaint together. Thank you for helping us out.

SKGE

Wanneer u geen gebruik wens te maken van het klachtenformulier kunt u zich direct wenden tot  SKGE.

De klachtenfunctionaris is onafhankelijk en onpartijdig en kan samen met u naar een oplossing zoeken, zoals bemiddelen tussen u en uw huisarts of waarnemend huisarts. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Wilt u hulp van een klachtenfunctionaris? Vul dan het klachtenformulier in op de website van skge.

Stuurt u liever uw klacht per post? Dan is het belangrijk dat u een duidelijke omschrijving geeft wanneer en waar de gebeurtenis plaatsvond, over wie u een klacht heeft en waarom u niet tevreden bent. Vergeet u niet uw naam, adres, woonplaats en telefoonnummer te vermelden. U kunt uw klacht sturen naar:
Skge, Postbus 8018, 5601 KA Eindhoven

Als u er ook met hulp van de klachtenfunctionaris echt niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (een (voormalig) rechter), uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris (jurist). De uitspraak van de geschilleninstantie is bindend.

Meer informatie vindt u in de folder in de wachtkamer en op www.skge.nl.

Als u nog vragen heeft aan skge, kunt u bellen naar 088 0229100.

Translate »

Herhaalrecept Bestellen

Verwijderen

Onze WebApp

Door onze WebApp heeft u altijd inzicht in uw eigen medische gegevens: bekijk bloeduitslagen en specialistenbrieven, lees wat uw huisarts u heeft geadviseerd. Daarnaast kunt u herhaalmedicatie bestellen, een afspraak plannen of om een e-mailconsult vragen.

Wij nemen nieuwe patiënten aan

Schrijf u in via het formulier

Als u zich bij ons wilt aanmelden, bent u van harte welkom als u nieuw bent in Amsterdam Noord en uw adres de postcode 1021 of 1022 heeft (met uitzondering van Elzenhagen en Buikslotermeer). Voor adressen in 1031 en 1032 of als u wilt overstappen van een huisarts in Amsterdam Noord: neemt u dan contact op met onze assistente (0206360367).

Wilt u ook aangeven of we uw gegevens mogen delen met andere hulpverleners (LSP). Verder willen we u vragen de eerste keer dat u bij ons langskomt uw rijbewijs of paspoort even te laten zien aan de assistent ter bevestiging van uw identiteit.

Ook willen we u vragen elk gezinslid apart in te schrijven ivm het aanmaken van een persoonlijk dossier voor elke patient. Hartelijk dank.

Bel voor een afspraak

Uitslagen onderzoek

Via Mijn Medisch Dossier is het mogelijk om inzage in uw medisch dossier te verkrijgen. Het is mogelijk om inzicht te verkrijgen in onderstaande punten:

– Laboratoriumuitslagen (overzicht van metingen die uw zorgverlener met u heeft gedeeld)
– Lichamelijk onderzoek (de diagnostische waarden: bloeddruk, lengte en gewicht)
– Toegangslogboek (overzicht van wie er inzage heeft in uw medisch dossier)
– Verslaglegging (per onderwerp de voorlopige conclusie en gemaakte afspraken (E&P regels)
– Overgevoeligheden en bijzonderheden
– Mijn documenten (in- en uitgaande correspondentie, bijvoorbeeld verwijsbrieven)

– Actueel medicatieoverzicht

E-Consult

Bij minder dringende klachten kunt ons een e-Consult sturen. Onze praktijk beantwoord uw vraag dan meestal binnen 48h. Omdat u niet belt scheelt dit ons inkomende telefoontjes en helpt dit ons om drukte te spreiden.

Nog geen account?

Neem contact op met de doktersassistente of klik op de knop

Toch liever telefonisch? Bel voor een afspraak

Herhaalmedicatie

U kunt via deze website uw eigen chronisch actieve medicatie herhalen.

Als u langere tijd één of meerdere medicijnen gebruikt, heeft de apotheek speciaal voor u een gratis service: zij zorgen ervoor dat uw medicijnen op een vooraf afgesproken tijdstip klaar staan. U hoeft dan bijna nooit meer een herhaalrecept bij uw huisarts aan te vragen.

Dossier inzage

Uw huisarts zet alle informatie over uw gezondheid in de computer. Dat heet een medisch dossier. De huisarts zet er bijvoorbeeld in welke ziektes u heeft, welke onderzoeken en behandelingen u heeft gehad en welke medicijnen u gebruikt. Zo staan uw medische gegevens allemaal bij elkaar.

Gegevensuitwisseling

Hoe werkt het Landelijk Schakelpunt?

Je (huis)arts en je apotheken kunnen hun computer aansluiten op het Landelijk Schakelpunt (LSP). Via het LSP kunnen ze jouw belangrijkste medische gegevens delen. Een andere zorgverlener kan die medische gegevens bekijken.
In onderstaande video wordt kort uitgelegd hoe het LSP werkt als je op de huisartsenpost komt.

Heb ik wel een afspraak nodig?

Liever telefonisch?

Call Now Button Ga naar de inhoud